Nightmare..

Vaknade för någon timme sen. Så fort jag slog upp ögonen visste jag att idag börjar precis där igår slutade. Med en klump i magen men samtidigt pirr och fjärilar. Jag vill bara reda ut det här. Kan v inte bara bestämma hur vi ska ha det och sen ha det så?! Hursom.. Har hunnit dona lite med tvätt och äta frulle. Kikat ett avsnitt Kyle xy också. Ska ta en dusch nu för att göra i ordning mig och pallra mig till Johan för att hämta hans block. Måste komma ikapp nu. Tenta 23e.

Idag snöar det, men det är inte särskilt kallt ute så det är väl bara att hoppas att det inte ligger kvar. Usch. Jag vill ha vår, sol.

Det här är en sån där dag när man behöver Ann, en stor påse godis och en lååång promenad. Rensa tankar. Börja leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0