Sol sol sol.

När jag vaknade var det rätt tråkigt väder. Helt neutralt, grått. När jag sen gick hem från skolan började det se lite ljusare ut och nu skiner solen alldeles underbart! Jag älskar det här.

Har precis betalat min kåravgift. Skulle ha varit gjort för längesen men bättre sent än aldrig. Ska plocka in lite papper i lite pärmar nu, äta och kika nåt avsnitt SATC innan jag dyker ner i lagboken. Där kommer jag förmodligen befinna mig större delen av kvällen. Tenta på måndag *som sagt*

Blev bara en bild från Mora i gårdagens inlägg. Slänger upp någon till idag. Var dålig på att ta kort den här helgen uppe i dalarna, blev bara några på hundarna och typ två när vi åkte skoter.


Duffy älskar att försöka äta upp både mig och mitt hår. Därav min fina min.


Adis myser i solen. Dock inomhus, men det är tanken som räknas ?


Som sagt.

Volbeat - Hallelujah Goat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0