Sponsor, någon?

Jag har kommit fram till att jag behöver en sponsor.. För jag behöver gå på volbeat. Kan ju inte missa mina pojkar när dom är alldeles runt knuten. Damn..

Bröllopet var hur undebart bra och trevligt som helst, en ära att få vara brudtärna, verkligen. Men, det kommer alltid ett men. Alla mina sparpengar gick åt, alla jag fick i julklapp och födelsedagspresent. Surt. Men men, det är inget att göra åt. Får leva den smala vägen nu och prioritera det jag ska och inte ska. Men *igen* det är då fan, rent utsagt, att jag missar den enda grejen jag velat gå på i Karlstad sen jag flyttade dit. Mamma brukar säga åt mig att jag ska ut mer när jag är i Karlstad och inte bara sitta i lägenheten och häcka med kompisar.. Så skiter det sig. Fast, vad gör man. Antar att jag får skita i Öland i år, har inte råd med det heller för jag kommer inte hinna spara några pengar tills dess. Inte hinna jobba innan.

Någon i hela världen som vet någon som har en biljett till nöjes på fredag?

Hursom, åkte skoter i en timme med Martin idag, Det var väldigt nödvändigt. Ut och rensa tankarna lite. Nu luktar mitt hår asgott. Skoter. Det är bra skit.

Ska duscha en sväng nu och fara ner på jobbet. Ska snacka om jobb och så tänkte jag försöka hinna sola en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0