Utgång.

Var ut igår, bartömning på rumpan. Var jäkligt opepp på dagen och innan jag började göra i ordning mig. Faktiskt ända tills jag kom till förfesten hos Tina på frödingshöjd. Där var det lite segt ett tag innan det började trilla in folk. Efter några timmars kortspel och diskussioner begav vi oss mot rumpan. Inte skitkul men dugligt en helt vanlig lördag. Kom hem rätt tidigt, klev innanför dörren kl 01.50. Härligt att komma i säng innan 4 efter utgång. Yey me.
 
Drack inte apmycket utan jag höll mig relativt sansad. Med andra ord är jag heller inte helt paj idag. Skönt det med. Cissi har precis varit här en sväng och pluggat. Ska nog ta mig en promenad i solen nu och handla lite. Laga mat och spendera kvällen i soffan framför Gossip och Whipeout.

Nu är det nog vår. Jag är rätt säker.

Cascada - What hurts the most

pews

Kommentarer
Postat av: Emma

Fränt. jag har en killkompis som bor på frödingshöjd 6 =)

2009-03-29 @ 22:11:20
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Emma

Fränt. jag har en killkompis som bor på frödingshöjd 6 =)

2009-03-29 @ 22:11:34
URL: http://emmawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0