Utvilad.

Har precis vaknat, eller ja - kanske en timme sen. Bara hunnit äta en sväng och duscha länge. Pratat lite i telefon med Emma aka. Kil som ligger hemma och är sjuker. Stackarn. Mamma ringde även och sa hejhej. Hon åker till Tyskland idag och blir borta en vecka. Vi träffas till påsk nästa gång.

Solen skiner idag, då blir jag jävligt glad och nöjd. Skönt att vakna och slippa vara på dåligt humör pga vädret för en gångs skull. Däremot är det inte särskilt varmt ute, men men. Vad gör man. Dessutom känner jag mig utvilad för första gången på länge, trots min stukade dygnsrytm. Jag gillart. Dagarna flyger iväg.

Skolan nu, sen till Kil och hälsa på Emma en sväng. I guess.

Mustasch - I Hunt Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0