Uuuu..

Inte alls min dag idag. NEJ verkligen inte! Min lediga dag. Fyfan. Inte varit speciellt värdelös men lagomt pissig för att göra mig bitsk.

Började med att jag sov bort halva dagen och sket i min morgonpromenad - fat kid får kasst samvete. Kikar ut och är beredd på vårfint med plusgrader och sol, men verkligheten var grå och snöig. Kiss.  Slappade i soffan och åt frukost, pratade med bror en sväng under tiden ♥ ... Donade i ordning mig, kastade mig ut i snöyran och in i bilen för att åka och tanka. Var alldeles pricksis säker på att jag hade nog med pengar på koret men njet. Tydligen inte. Tankade för 400 och skulle betala - köp medges ej. Filip som var med tänkte vara snäll och lägga ut så länge men hans kort verkade inte heller funka? Drog till Bergan, jag gick på apoteket. Dagens enda lyckade (förutom laxen jag åt innan träningen).. Träningen var okej, inte jättebra, inte lika bra som förra veckan. Men men. Skulle åka hem från träningen och såg inte ett skit, backspeglarna var helt översnöade, jag trodde att jag skulle klara mig ändå men det slutade med att jag backade rätt in  i en snövall. Fuckin´ great!

Nej. Nu tänker jag diska, duscha och lägga mig i soffan, frossa riskakor och dricka litervis med mjölk.

Vad gör man utan bra musik dagar som denna?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0