Beach 09 - here I come *nästan*

Har känt att jag är i behov av en ny bikini till sommaren. Kikat runt på diverse sidor och butiker men hittat nada. Eller, jag hittade en på nelly som jag föll för head over heals men den kostade 1600 och den ekonomin har jag inte *även om jag ofta vill tro det*... Kikade in på nelly igår igen för att se om det kommit in något annat i en mer passande prisklass men som ändå inte såg ut som att jag kunde sytt den själv på slöjden i sexan. Vips! Hittade en perfekt, dock gillade jag inte nederdelen så jag beställde en annan sådan. Men överdelen fick följa med hem. Det blev till slut överdelen från den svarta och nederdelen från den turkosa. Svart är ju en så neutral färg som man kan ha till precis allt så jag tyckte inte att det gjorde något att ha turkost till *och man ser galet brun ut i turkost plus att jag älskade guldtjofräset på sidorna*. Dessutom vill jag ha en svart överdel - man kan ha den till så mycket mer än bara när man ligger på beachen.

  

Ser ut som skit med bilderna, olika stora och olika färg men det får ni tåla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0