Börjar se ljuset i tunneln.

Har suttit i skolan från 9,30 till 16,00.. på ett ungefär. Fått sjukt mycket gjort och vi i gruppen börjar känna en viss lättnad över att  vi faktiskt kommer hinna bli klara tills på fredag. Kommer sitta från 8,15 imorgon, och vi har planerat att hålla på till runt 19. Lååång dag. Bara av dom timmarna jag var där idag känner jag mig helt förstörd, antar att det är för att jag har världens sömnskuld. Klockan är bara halv sex men ändå känns det som att den är minst 23. Faktisk så hann jag lägga mig tidigt igår, kom i säng innan halv elva. Siktar på samma sak ikväll. Har dessutom heeelt nyköpta, nytvättade lakan. Hur underbart är inte det?!

Hämtade ut min omtenta idag, juridiken. Vilken klump jag hade i magen när jag skulle görat, pulsen typ skenade, livrädd att kugga igen. Var nästan säker på att det skulle gå åt fanders.. När jag väl vågade kika på den ser jag ett G nere i högra hörnet på försättsbladet. Vilken sjuk lättnad! Helt jäkla otroligt att få ta sommarlov utan att ha en tenta släpandes! Filip berättade för mig att gränsen för godkänt var 21 poäng... Vad fick jag - jo, alldeles pricksis 21 p! Det var då fan på f*itthåret.

I morse köpte jag biljett till torsdagen på p&l. 750 spänn men det är lätt värt det. Svårt att fatta att det inte ens är en månad kvar. Är mycket kul att se fram emot nu. Först och främst att få bli klar med b-uppsatsen nu i veckan, myskväll med mat och vin med Emma på fredag, sommarlov, dop den 14e, midsommar i Gopshus *favorit i repris* den 19e och mina sjukt älskade Volbeat den 25e (okej, Mötley och Promoe får också vara med på ett hörn). Det här kommer bli grymt!

Borde springa en sväng ikväll men jag orkar bannemig inte, orkar inte ens fara och sola. Det får bli ett senare projekt, kanske kan göra det med Emma på fredag innan vi käkar?

Nej. Ska diska av här, vika tvätt, bädda i rena lakan och duscha lääänge för att sen börja kika på första säsongen av Greek som jag tankat. Emma kikar och säger att det är bra och jag kan ju inte vara sämre än henne ;) Därefter blir det Desperate och sängen.

LATERS

Kommentarer
Postat av: chefen

DUKTIG tjej som klarat juridiktentan. Använd gärna ett annat språk när du skriver blogg. Du har inte så torftigt ordförråd att du måste använda vissa ord - du vet vilka jag menar. Du har en hel del kul att se fram emot nu så solen verkar att gå upp vid horisonten. Bra att du jobbar med att beta av din sömnskuld för det mår både du och studierna bra av.

Stor grattiskram för tentan. P & K M

2009-05-26 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0