Fredagsmys

Har gjort mycket idag men fått lite uträttat känns det som. Jag och Filip åkte till Agnet i Grums vid 9 i morse och jobbade med B-uppsatsen.. Gjorde lite frågor på enkäten, får se om det duger när vi ska på handledning till veckan. Hope so. Men jag antar att Ulla kommer såga oss vid fotknölarna, med en glimt i ögat såklart. Jag gillar henne, även fast hon är lite som hon är. Liss-Bodil *vår andra lärare* tål jag inte. Pratar alldeles för tyst och harmoniskt för att hon ska vara okej, blir nästan lite läskig.. Well well...

Somnade såklart nu på eftermiddagen, tänkte sova mellan 14.20 och 16.. MEEEN jag vaknade typ 17.30. Bra gjort Karolina. Hej då dygnsrytm.. Som om jag hade någon?

Efter min långa nap åkte jag och Filip till Bergan, Maxi. Jag fick för mig att göra paj ikväll så jag köpte lite grejer så att jag kan göra en. Nu står den i ugnen och det kommer bli förbannat gott.

Man får svära på fredagar efter en stört jobbig vecka. Ska ta en lååång dusch nu tills pajen är klar och mysa ner mig i soffan med den och Van Veeteren. Jag gillar Sven Wollter, han är en mysig kille. Trygg. Mihi. Förresten, om en vecka såhär dags har jag precis slutat jobbet för dagen hemma i MORA. Lovely. Blir hemma och jobbar 15e-18e. När jag sen kommer tillbaks till K-town är det bara ett par veckor kvar till sommarlov. En sjukt overklig känsla kommer förmodligen infinna sig eftermiddagen den 3e juni när allt i skolan är klart, finito. Förstår dock inte hur jag ska kunna få med mig tillräckligt saker med mig hem till Mora för att klara mig där hela sommaren, med tanke på hur mycket jag har med mig redan nu för enbart en helg. Jag lär hyra ett släp ;)


Fick en bild av mamma på vår "lilla" valp hemma i Mora. Världens sötaste brud ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0