Frustrerande.

Volbeat på Nöjes i K-town 6/3... Finner inga ord. Är över två månader sen men jag är fortfarande lite hög av eufori måste jag säga. Svårslagen kväll, faktiskt - alla kategorier. Men nu vettefan, dom spelar på P&L *samma dag som Mötley och Promoe dessutom* i sommar, samma vecka som jag annars är på Öland varje år. Så nu har jag beslutsångest of the year. Ska jag bojkotta hela ölandsveckan för en dag med öl i solen och nån timme med mina favoritkillar på P&L eller ska jag skita i det och fara till Öland ändå? Tänk om jag ångrar att jag inte åker till Öland? Eller ännu värre - tänk om Öland blir en flopp och jag förbannar mig själv, spottar och fräser över att jag inte drog på Volbeat? Damn...

Jag är för övrigt hur pigg som helst ikväll. Vet inte alls hur jag ska göra för att somna.. Men men.. antar att det är så ibland. Tänker på min stackars mormor som trillade och bröt armen idag så hon ligger på sjukan i Örebro. Kanske borde åka dit och hälsa på henne, var ändå ett tag sen. Det är trots allt bara 10 mil till Örebro men vad gör man när man knappt har ekonomi nog att köpa block och pennor till skolan. Får ringa henne när hon kommer hem till sig själv istället och ha ett långt snack med henne i telefon istället. Låter som en plan, i guess..

Duschen nu, sen sängen med en bok. Min dygnsrytm är som skräcken efter utgången i helgen. Förra veckan hade jag lite karaktär och la mig innan 23 på kvällarna, gick upp runt 9,30 trots att jag var ledig. Sen är man ut en kväll och halvdöd dagen efter. Allt pajjar. Men jag kan säga att det var lätt värt det. Vad är en trasig dygnsrytm efter en kväll med oförskämt trevligt sällskap, fjantigt bra stämning, Promoe, Mofeta & Jerre..Värt? Absofuckinglutley.


Kommentarer
Postat av: chefen

Är du så dum att du offrar en hel vecka för att stå på P&L bland alla knarkare och flumma så är du inte så smart som jag trodde. På Öland träffar du i alla fall en massa trevliga kompisar från alla hörn av Sverige och det är MASSOR av dans som duju har saknat så mycket. TÄNK DIG NOGA FÖR!!!!!!!!

2009-05-12 @ 08:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0