Hiss och diss.

DISS. Jag blir smått galen och sjukt frustrerad. Försökte logga in på msn när jag vaknade imorse, har haft samma adress och lösenord ett bra tag, inga konstigheter. MEN, när jag försöker logga in poppar det upp att användarnamnet eller lösenordet är felaktigt, jag har försökt säkert 20 gånger men samma sak heeela tiden. Min bror tipsade om att vänta ett tag och försöka igen då det tydligen är så att om man klickar in fel tillräckligt många gånger så går det inte även om man till slut skriver rätt - om man inte väntar ett tag. Jag har väntat, jag har provat på olika datorer - men utan någon som helst framgång. HEJJA. Vad gör man utan msn?! Och min mail, jag behöver kunna komma in på min egen jä*la mail! Förmodligen är det väl nåt snille som listat ut mitt lösen, tagit sig in och ändrat lösen. Eller? Det är det enda logiska jag kan komma fram till. Eller krånglar msn/hotmail för fler än mig idag? Skitbra koncept att ha "kundservice" (eller vad det heter) via mail, skitbra när man inte ens kommer in på sin egen mail. Fabulous, absofuckinlutely. Nån som är bra på sånt här som har tips på hur jag löser detta? Funkar inte att byta lösen heller, verkar det som. Yey me. Lite sorgligt är det faktiskt att man blir helt handikappad utan msn och mail. Vad är det för liv jag har? ;)

HISS. Ingen motgång utan en framgång. När jag kom hem från skolan i eftermiddag och kikade min post blev jag sjukt glatt överraskad över att min bikini kommit, den jag beställde i förrgår. Provat den och den sitter som en smäck. Eller, det gör väl ingen bikini så länge man inte har titts men den sitter någorlunda bra ändå. Nederdelen är sjukt snygg. Älskar den! Bästa och snyggaste bikinin jag haft i garderoben hittills!

Imorgon far jag hem till Mora - jobbhelg *som vanligt när jag är i Mora lär inte bloggen uppdateras särskilt flitigt, nu vet alla det*. Blir fint med lite extra pengar då jag kommer gå helt utan "inkomst" i juni då jag inte får något bidrag eller lån och inte heller någon lön. Eller, nu får jag ju i alla fall lite lön eftersom jag jobbar i helgen! När jag är hemma ska jag passa på att beställa en tid hos Madde också, ser ut som skräcken i håret. 2009 års utväxt och risigt över lag. Måste renovera mig själv lite till sommaren...

Tänkte börja med att springa en sväng i solen nu. Laga mat, tvätta en maskin och börja packa när jag kommer hem igen. Fint det!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Fååå se bekinin dååå!!;)

2009-05-16 @ 00:08:48
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0