Mycket.

Har sjukt mycket att göra nu. Vickan och Göran har varit här sen i torsdags och åkte igår mitt på dagen... Har varit en lyckad helg med bra dans och trevliga människor man inte träffar så ofta.

Jag är däremot så jäkla trött att jag kan knappt skilja på höger och vänster. Har inte sovit ut på ett bra tag nu då vi har arbete med b-uppsatsen i skolan varje morgon, och dessutom den här helgen som grädden på moset. Sovit i snitt kanske 5 timmar per natt senaste veckan och helgen. På dagarna hinner jag knappt slå ner arslet och sätta mig och tat lite lugnt innan det är dags att dona med ngt annat. Ska bli skönt i eftermiddag - bara lata mig. Behöver verkligen ta hand om mig själv lite.

Nej. Skola nu - ovanligt va ;)

Skriver mer om vår helg här  k-town när jag har fått lite bilder och sånt att lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0