Ny msn!

Viktiga saker nu mina små hjärtan. Listen up...

Nån idiot har tagit sig in på min msn och bytt lösenord. Med andra ord kommer jag varken in på min msn eller mail. Yey! Dessutom , som grädden på moset skriver den här jäveln en massa skit til folk från mig så... har ni fått suspekta och rent utav jävliga meddelanden så är det inte jag. For your information. Jag ber massor om ursäkt om folk tagit illa upp men som sagt är det inte något som jag kunnat kontrollera..

Skaffar nu nytt skit så adda ni som vet med er att ni hade(/har mig?) på msn... [email protected]

Ska dona lite mer nu, äta blåbärspaj som mamma har gjort och kolla på Blow.

Åker tillbaks till Kallestad imorgon kväll efter jobbet. Den här gången längtar jag faktiskt lite... Men det beror egentligen inte på Mora, som för övrigt är sig likt.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör en polisanmälan

2009-05-18 @ 14:35:22
Postat av: Storebror

Polisanmälan för en sån skitsak läggs ned innan den ens skrivits klar. Däremot är det givet att anmäla det till hotmail (för det är väl den mailen och inte msn som du skriver). Berätta att du kan tala om vad som finns för mail, kontakter mm och tidigare lösenord osv så bör du ha en bra chans att få tillbaka den. De kan dessutom spåra vilka det var som använt den och eventuellt vidta åtgärder. Det sista är dock mycket osannolikt, eftersom det sannolikt är du som haft ett på tok för lätt lösen, alternativt haft autoinloggning eller liknande från någonstans där de kunnat byta lösen ifrån. Work it!

2009-05-19 @ 09:22:07
Postat av: chefen

Jag håller med storebror - ingen polisanmälan utan GENAST kontakt med Hotmail. Ge dem alla uppgifter så att de kan spåra eländet. Jag skrev en giftig kommentar igår till din gamla mailadress så att den som gjort det vet att vi har ögonen på honom eller henne vilket det nu är. Ditt lösenord var verkligen inget som någon kan gissa sig till så därför tror jag att du har skitstöveln i din bekantskapskrets. Jag har sagt förr att du borde välja ditt umgänge med större omsorg. Nu fick jag rätt igen. M

2009-05-19 @ 14:02:40
Postat av: Karro.

Bror - Tack för hjälpen idag, du är världsbra <3



Mammsen - Jag har donat med det där hela dagen så förhoppningsvis ordnar det sig till det bättre. Sjukt störande att bli av med alla kontakter, visserligen får jag tillbaks dem när jag kan använda min MAIL ellerhur bror? ;) igen... Men att ha varit utan allt ett tag nu är inte askul. Haha. Tragiskt att man blir så bitter över att inte kunna använda msn, en sån sak liksom..



Puss på er.

2009-05-19 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0