Tentan gjord - trött tjej.

Pluggade halva natten inatt känns det som. Nejdå, men till 23 i alla fall. Därefter kände jag att jag inte skulle kunna somna så jag tog en låååång varm dusch och la mig i sängen med datorn. Kikade på Van Veeteren och somnade till slut.. Aptrött. När jag väl lyckats somna sov jag hur oroligt som helst. Typiskt mig när jag verkligen måste få sova ordentligt, då går det inte. Tog mig upp vid 7,30 i alla fall och pallrade mig till skolan. Skrev tenta från 8,15-12. Snacka om att jag är paj nu. Tröting.

Sjukt skönt att sista salstentan är gjord för det här läsåret! Nu är det bara att lägga fokus på B-uppsatsen och köra vidare. Dock lät jag mig själv ha en lat dag efter tentan idag. Slängde på mig mjukisar, lagade onyttig mat och la mig i soffan det första jag gjorde när jag kom hem. Nu ska jag ta en långpromenad i solen, duscha och laga någon lite nyttigare mat innan det är dags att sova tidigt. Släcker nog efter Greys.

Den 15-18 kommer jag vara i Mora - igen.. Jag som inte tänkt åka hem något mer innan sommaren men jag lär hem och vara lite på hotellet. Blir rätt skönt med en helg i Mora, jobb och mys. Det behöver jag nu! :)

Något annat jag behöver är ett besök hos Madde - världens bästa frisör. Ser ut som fan i håret. Världens utväxt, risigt. Ska nog spara ut det nu till sommaren så jag kan göra lite mer med det. Skönt att ha det kort också men nu vill ja ha lite variation.

Nej. Promenad.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0