1a advent.

Slödag idag. N gick upp och for till jobbet strax efter 7 (!) och jag fortsatte sova. Gött. Har legat här hela dagen, ska åka och handla lite och plugga. Blir mysmat med mamma i eftermiddag, pappa är i Älvdalen och donar med nåt. Vid 16 slutar N och kommer hit (tror jag?), ska till hans farmor vid 17.. Sen åker jag hem till Karlstad med Danne igen runt 18. Busy.

Var hos Ecke och Sandra igår kväll och kikade hur dom har det i lägenheten, jättefint :) Kul att träffa dom, Kim, Benny, Simon och Eijnar (stavas?) igen även om det bara blev en supersnabbis. Annika kom och hämtade mig så for vi till henne och pimplade lite vin och hade allmänt trevligt. N slutade jobba halv 10 och kom och hämtade mig. Mys.

Nej, lär göra något med dagen nu.

Kika den här. Awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0