Banantårta och öl.

Tog en spontantrip till Mora över helgen, kom hit rätt sent igår kväll. Typ halv 10. Men det gjorde inget, Danne liftade med hem så blev inte så långtråkigt. N kom hit också, när jag var hemma. Tvmys med mamma och pappa. Vi vaknade 8 i morse, N var pigg men jag ville sova vidare så det gjorde vi och vaknade vid 12. Hejja, halva dagen borta. Men det gjorde inget. Vi har fixat med lite ärenden i eftermiddag och har precis käkat. Snart kommer grannen hit en sväng på lite tårta. Lilla jag fyller ju år om knappt 2 veckor och då är jag inte hemma i Mora så vi får väl fira nu då. Banantårta. Efter det ska vi kanske till Ns pappa och ta nån öl.

Karlstad på söndag igen.

Pantera - Walk

Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuuud vad gott det lät med banantårta, hoppas allt är bra med dig?! kram

2009-11-27 @ 22:03:47
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0