Boskap.

Det här livet man lever, man är som ett boskap. Äter skiter och sover. En slav under sina egna drifter. Jag har totalt tappat motivationen, är likgiltig mot precis allt. Värst var det igår - could´nt care less. Så var det. Disk från i torsdags, kläder överallt, så mycket tvätt att allt inte ens går ner i tvättkorgen - totalt överfull. Men vem bryr sig? Livet är som att städa hotellrum, man sliter och donar för att få ordning på saker men dagen därpå är allt som det var från början och det är bara att börja jobba som ett djur igen. Till vilken nytta? Så kändes det igår. Jag sov till ett, gjorde frukost, satte mig i soffan med datorn i knät. Där satt jag tills jag la mig vid tolv, lyfte på häcken när jag gjorde mat vid 18 bara. Mycket mer än så hände inte.

Idag är det bättre. Gick upp vid 10, diskade all min j*vla disk vilket tog en timme, plockade en massa, slängde i en maskin med tvätt och gick ner på pressbyrån och fixade grejer till frukost. Ska dona med lite skolgrejer idag och städa lite till. Imorgon blir det skola 10,15-15. Sen kommer Annika, mys med mat och film blir det och så far vi till Mora på torsdag. Känner att jag behöver komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0