Kärlek.






Bra skit, dom kan bannemig inte misslyckas. Glädje!
Har läst klart boken jag ska skriva komplettering på nu, ska ta en dusch, äta något och börja skriva.
Ikväll ska jag först förbi Ecke och Sandra och kika deras nya lägenhet, därefter bär det av till Annika för myskväll med lite vin. Damen är ensam hemma, blir trevligt. N jobbar till 21.30 så han får hämta mig där när han slutar. Han börjar jobba omänskligt tidigt imorgon bitti så det blir väl rätt tidig kväll ikväll, rätt skönt. Ska faktiskt försöka vakna till och inte lägga mig igen när han har åkt till jobbet imorgon. Lika bra att ta itu med dagen.

Igår hade jag lite kalas som sagt, hehe. Tårta och grejer. Mamma, pappa, Annika, grannen och Niclas var här. Efter det skjutsade Annika mig och N till hans pappa. Myskväll i tvsoffan.

Nej. Duschen nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Med mig är det bara bra, njuter av Stockholm nu i helgen! Underbart :) kram

2009-11-28 @ 16:27:51
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0