Packat och klart.

Imorse var det sjukt kämpigt att ta sig upp ur sängen, inte så jäkla angenämt. Kunde inte somna inatt och runt halv tre fick jag för mig att jag inte visste om vi började 8,15 eller 10,15 idag så då var det bara att slänga igång datorn och ta en kik. Fin tid att komma att tänka på sånt. Hursom så var det 10,15 jag skulle vara där så jag fick sova hela fem och en halv timme. Wonderful?

Seg föreläsning men mer intressant än vanligt. Extern föreläsare, var en funktionshindrad tjej som satt i rullstol. Mer tacksamt med sånt än med vanliga töl-lärare. Trodde att vi slutade 15 men vid 12 kunde man dra på sig jackan och börja gå hemåt i kulingvinden. Sjukt kallt ute ju!

Har tagit hand om tvätt, packat och dammsugit sen jag landade hemma i lägenheten. Drog på elementen på fullt också så man inte får köldskador här inne.

Ska käka lite nu så kommer Annika nog vilken sekund som helst faktiskt. Blir en tur till Bergan och maxi, ska laga mat, kolla på film och mysa ikväll bara. Hem imorgon - värt.

Bra skit.
http://blogg.aftonbladet.se/mustasch

Hardcore Superstar - Wild Boys

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0