091029

Hade min redovisning av designen idag (examination på kursen) och det gick oförskämt bra. Är fruktansvärt jättenöjd. Hoppas på ett VG nu, tar i från tårna. Jag har gjort allt man ska göra för VG i alla fall, får se om det går vägen men jag tänker inte ta ut något i förskott - det har jag lärt mig att man aldrig ska göra med något här i livet.

Annars då... Slapp dag, promenad ikväll bara sen har jag kikat på tv. Ska ta en dusch nu, diska och kika lite film och hoppas på att jag somnar i en rimlig tid. Har vänt på dygnet rätt duktigt nu och så vill jag inte ha det. Kan inte vara uppe till efter ett på nätterna och sova till 10. Dåligt Karolina, riktigt dåligt. Imorgon kl 10 ska jag se till att ha tagit mig upp ur sängen och tagit mig till vårdcentralen, stygnen ska bort. Det ska bli sjukt skönt att kunna duscha och dona utan att tänka på alla jäkla kompresser och plåster på magen. Me like, big time.

Öret på lördag, kommer bli världsklass! På onsdag kommer Annika hit så ska vi gå en sväng på Bergan är det tänkt, ingen av oss har egentligen råd att shoppa, så det får bli lite fönstershopping. På kvällen blir det mat, film och kanske lite vin (?). Åker till Mora på torsdagen, ska bli kul och skönt att komma hem.

Gött och välbehövligt nu med en helg helt utan plugg, kursen är slut och alla plugg-måsten ligger på is tills på måndag när nya kursen börjar. Fast i början av en ny kurs brukar det ändå inte bli så mycket plugg hemma, är mest till tentorna/examinationerna. En helg i Öret med vänner, grym mat, alkohol, fest och mustasch kommer sitta som en smäck.

Hardcore Superstar - Into Debauchery

Kommentarer
Postat av: Chefen

Tag det varligt med vinet innan du ska hem till Mora. Du vet att det sitter i längre än man tror och det vore ju för jäkligt om du fick blåsa och miste körkortet. TÄNK DIG FÖR!!! ANnars behöver du just inget nu - du har handlat ny jacka och det får räcka LÄNGE!!!!

2009-10-30 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0