A lot of things to do.

Har precis sett att vi fått schemat för nästa kurs, ser rätt okej ut. Går inte alls många dagar i veckan och det är schyssta tider. 10,15-15,00 varje dag *när vi väl går*, ser positivt ut. Skrev in schemat i min kalender nu så det är gjort, kan planera min verksamhet lite bättre och det behövst särskilt mycket nu när det händer rätt mycket framöver. Annars då, ska göra i ordning mig och ta mig in till stan nu tänkte jag, måste hitta en ny vinterjacka. I eftermiddag blir det städning, plugg och promenad. Imorgon börjar examinationerna/redovisningarna för den här kursen, gillar inte sånt här muntligt tjofräs men men. På torsdag är det över. Ska tat lugnt till 12 tänkte jag, innan jag börjar med alla måsten för idag.

Mötley Crüe - Hell On High Heels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0