Bägaren rinner nog snart över.

Vaknade idag, rätt utsövd och på relativt okej humör, skulle ha extern föreläsare och det är alltid mer intressant än vanligt. Lite sådär småkul, meeeeen. Fick ett sms alldeles när jag skulle gå till skolan, det var från OnOff och jag trodde att min dator var klar och att det skulle stå "Tja, kom och hämta datorn!" meeen *det kommer alltid minst ett men* istället står det "Vi beklagar men lagningen din dator har blivit försenad och beräknas vara klar i november."
Kom igen! Det var redan rätt motigt, jag är tvungen att börja skriva på arbetet på allvar nu och räknade med att datorn skulle vara klar att hämta den här veckan, senast fredag. Men nej. Yey me. Får ingen lånedator heller så det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag och försöka lösa det på nåt annat vis.

Dags att knalla till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0