Bröjar gå bättre.

Har pluggat med Cissi idag, har bara 2 begrepp kvar och en halv sida kvar att skriva på så det känns bra. Hämtade även ut biljetterna till bussen och Mustasch inför resan till Öret den 31a-1a. Blir grymt! Har även börjat med en ny frukost som är både nyttig och god, funkar lika bra som "kvällsmat" eller mellanmål.
1 banan
1 äpple
1 päron
1 tsk linfrön
Lite kanel

Mixa ihop till en gröt. Jag har inga päron så jag använder 2 äpplen istället, går lika bra. Hur gott som helst. Ska få Cissi att skjutsa mig till affären innan hon åker hem så jag får handla lite mer bananer och äpplen för det här ska jag köra på ett tag och se hur det blir. Ska även sluta äta så jäkla mycket salt.

Promenad med Kristina om typ en timme, sen blir det tvmys - Bonde söker fru.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0