Dagen D.

Om en timme och 20 minuter går bussen till Öret. Jag lär packa klart det sista, klä på mig och ta mig in till stan - busstationen - innan dess. Kan ju vara en fördel att ens hinna med bussen ;)

Kommer bli en awsome dag, uppdaterar kanske lite senare när jag är framme. Kameran är med, i högsta hugg.

- senare -
Sitter nu i Öret hemma hos Jonas och dricker vin, har precis duashcat och maten är på gång. Kött, potatisgratäng och rödvinssås. Mumma.

Det här med vinet är ingen självklarhet idag. Smarta Karolina Åhs och Johan Åkerman var fruktansvärt klipska och tänkte dra på bolaget innan vi åkte hit, meeeeen det är fjanthalloween = röd dag idag = bolaget stängt. Som tur var hade Jonas rödvin hemma, det är inte min cup of tea men det får funka. Finns även whiskey - samma visa där. Men men, så går det när man har huvudet under armen och klämmer på det.

Joel kommer nog förbi en sväng snart och säger hej, me like. Inte träffat honom sen typ i våras. Ska nog även dra in till Oliver inne i stan och bli bjuden på en öl innan det är dags för the moment. Mustasch, magiskt.

Nu hör ni inte mer från mig idag. In i dimman.

Monster Magnet - Space Lord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0