Dagen före.

Tog bort stygnen imorse/förmiddags. Var inte så hemskt, inte alls faktiskt, och så gick det sjukt fort. Tjopp tjopp så var det klart. Jag var nog mer hemsk, sov till 9,40 eftersom jag skulle vara där 10 och inte ville vara vaken innan och bli töntig och nervös. Såg ut som helvete, håret på ända, osminkad, halvvaken och mjukisar. Perfekt.

Måste städa en massa idag, ser ut som ett råtthål här. Men men, gillar ju att städa, eller jag gillar när det är klart och man känner att man åstadkommit något. Lär även tvätta en massa lakan och handdukar. Efter alla måsten blir det promenad, dusch och tvmys. Smala sussie ikväll, den kan man inte se för många gånger.

Imorgon åker vi till Öret. Taggad som fan. Sprääänga.

Kan även erkänna att jag har en crush på Joel Kinnaman. Har tokkollat på Johan Falk-filmer igår och idag. Godis.

Sparzanza - Before My Blackened Eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0