Fröken skitsur.

Har vaknat på totalt jättefel sida idag. Är sur på allt, precis exakt allt och alla. Blir inte bättre över att jag behöver en ny vinterjacka och har hittat en ny, jag har sjukt svårt för att hitta vinterjackor, och så finns den för det första inte i min storlek här i Karlstad plus att den kostar rätt mycket. Mamma och pappa hjälper till med större delen om jag vill, så får det bli min julklapp/födelsedagspresent, och så betalar jag sista biten själv men jag vettefan om jag har råd. Blir väl ingen jacka i år heller då, har jag hittat en jag gillar så kan jag typ inte tycka om en annan. Det är som att vara kär, man hittar den perfekta och tittar inte åt andra. Haha. Hejja. Får se hur den här dagen blir... Öl ikväll, tacksamt.

Försökte lägga upp en bild nu med men det funkar inte.

Ska dra mig från datorn innan jag flinkar totalt.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0