Hösthösthöst.

Idag är det hur höst som helst, måste jag säga. Jag tänkte ta en promenad runt 16-17 men det sket sig, ösregnar ute just nu. Får kanske bli en lite senare. Lär ändå plugga en sväng nu, och ta hand om disken. Ikväll blir det tända ljus och film. Innan det blir det tända ljus och winnerbäck, det är det enda rätta på hösten. Kan bli lite mer rätt om man har lite sällskap, men har man inte det så...

Bra att jag har så mycket att göra nu, annars hade hösten blivit outhärdlig, djävulsk. Kan även säga att jag inte är lika bitter över att vintern snart är här i år. Känns bättre än det gjort på länge, flera år faktiskt. Längtar tills man får julpyssla här hemma, baka pepparkakor, lussekatter och dricka glögg. Mys. Hursom. Ska ta tag i lite plugg nu, film sen, i veckan är det examinationsdags på den här kursen, på lördag styr jag min kos mot Öret och Mustasch (kommer tillbaks hit på söndag), onsdagen därefter kommer Annika ner och härjar lite med mig så åker vi tillsammans till Mora på torsdagen. Kommer bli fabulous. Kan även glädja mig med att jag är tvungen att köpa en ny vinterjacka. Det är gött när man är tvungen att shoppa ;)

Är det bara jag som fortfarande har problem att ladda upp bilder i bloggen?

Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0