Kära bullen...

Försov mig big time i morse, fyfan. Skulle gå upp 8,30 för att vara i skolan vid 10 meeeen, vaknade 11 trots att jag satt både väckarklocka och alarm på telefonen. Great. Man blir glad när sånt här händer, speciellt på dagar som precis den här när man har alldeles för mycket att göra redan från början. Har ätit frukost, duschat och gjort i ordning mig. Kom dock på att jag måste installera open office innan jag drar till skolan för att kunna skriva. Kan konstatera att det går inte särskilt snabbt att dona open office, men men. Dagen har ju redan gått i stöpet. Tack till David för hjälpen i alla fall.

Har nog hittat en häst att vara medryttare på två dagar i veckan också. Blir gött det, nu när man inte dansar eller så kan det vara skönt att få röra lite på sig - speciellt utomhus. Och alla som har hållit på med hästar vet att det är något alldeles speciellt. Love it. Hoppas det går vägen nu bara, kan inte börja förrän jag får ner bilen om ett par veckor och det passar mig rätt bra eftersom jag vill att det ska hinna lugna ner sig i skolan lite först. Nu gäller det bara att det passar för själva hästägaren också. Hoppas hoppas.

Ska dona klart den här open office - skiten nu och knalla till skolan. 4 timmar senare än planerat.



Puss.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå hallå!



Kul att du gillar min blogg :)



Jag tycker inte att det är svårt att sy kjolar... Det beror ju självklart på hur komplicerat man vill ha dem. Klart det finns svårare varianter och lättare. Jag gör ju mina kjolar ur mitt egna huvudet och använder alltså inga mönster. Annars finns det ju alltid mönster att gå efter.



Jag vet inte riktigt om jag förstår vad du menar när du skriver "Om man syr en kjol själv, ungefär hur mycket brukar det gå på om man vill dona till den lite?" Menar du hur mycket det kostar att köpa nitar och sådana saker som jag har satt på? Det är ju väldigt olika beroende på vad man vill sätta på, såklart. Menar du något specifikt?

2009-10-20 @ 17:59:20
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0