Lördag.

Dagens mående: Monsterbakis, nysydd, förvirrad och skitnöjd.
Dagens borde: Plugga.
Dagens frisyr: Ingen alls.
Dagens klädsel: Mjukisar.
Dagens planer: Besök av mamma & pappa, städa.
Dagens vill ha: Sällskap. Han med stort H.
Dagens längtan: Örebro 31/10, Club 700.
Dagens fundering: Varför vissa är så jävla svåra.
Dagens beroende: Musik, mamma & pappa *och nya datorn*
Dagens tråkigaste: Att gårdagen är över.

Vissa konversationer på msn är fan värda.
karolina. säger:
hahahahaha, så ska jag gå ner på knä och slicka deras skosulor. Har blivit uppfostrad att man ber inte om det eller fjäskar, man killar inte folk under skägget

Tobias säger:
hahaha jag tycker det låter jävligt äckligt att slicka skor men om du vill göra det och tänder på det så säger jag som kamratposten "inget är onormalt" hahahaha. 

Annars då. Sov helt värdelöst natten till igår, det var ju dagen D. Operera bort hudförändringar på magen-dagen. Var sjukt nervös och skakade som ett asplöv hela förmiddagen tills jag skulle vara där kl 11.10. Kom dit, var barnsligt rädd, la mig ner på den där britsen eller vad det heter, fick bedövningen, skar, sydde och insåg att jag varit orolig i onödan *vilket min familj försökte förklara för mig innan*... Antar att jag blir så jäkla rädd för att jag inte varit med om det innan, hur ofta karvar någon bort grejer på magen? Men ändå. Det gjordes och det är skönt att det är gjort. Drog hem efteråt och gjorde inte mkt alls mer än att jag gjorde i ordning mig och drog till Christian och Diana på förfest, vidare där ifrån till Nöjes där Mustasch spelade - grymt! Efterfest med Mustasch på Ankan och käk på BK innan det var dags att ta en taxi hem. Somnade efter 4 och vaknade 9 i morse, mådde precis som jag förtjänade. Men men, det var en jäkligt lyckad kväll. Mamma och pappa kom runt två (?). Jag och mamma drog till Bergan och storhandlade medan pappa var kvar i lägenheten med hundarna, dom hade bägge med sig - älsklingar. Hade även min nya dator med sig, en samsung minidator - vit och skitsöt. Bra att ha med i skolan och sådär, och bra att ha en extradator när den andra inte fungerar som den ska eller när onoff är svin.

Nu ska fröken tvätta håret, bädda rent och lägga sig. Knapra ett par alvedon först bara.

Mustasch - Heresy Blasphemy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0