Tengils lista.

HAR DU?
Folköl i kylen: Nope
Någon favoriträtt: Skaldjur och pasta
Någon flick/pojkvän: Nej
Några framtidsplaner: Ett gäng
Någon sjukdom: Nej? Räknas hjärnspöken?
Opererats: Nej
Gymkort: Inte det heller men jag lär skaffa
Några kärleksproblem: Jomenvisst
Duschat idag: Yes
Någon kompis som snarkar: Hahaha, jo.
Någon vän som spelar i ett band: Typ Alexandra
Någon som förstår dig: Min familj och min barndomselit, säkert en del andra också
Någonsin älskat någon: Totalt och fullt ut
Tuff kompis som kan försvara dig: Oooja
Något beroende: Kärlek, mineralvatten, datorn och handsprit
Fikat idag:
Nope
Nagellack: Oftast

VEM?

Delar du mest minnen med: Min familj, Ann och Carro...
Längtar du mest efter: Någon som längtar efter mig tillbaks
Stör du dig på: Särskrivningar och folk som inte kan sitta still
Gosar du med: Ingen...
Kysste du senast: J..

VILKEN?
Tidning läser du: Ingen alls
Buss åker du oftast: 1an och 2an
Frisyr har du: Ingen alls, typ. Ingen hårfärg heller.
Dag fyller du år: 9 december
Årstid föredrar du: Sommar!
Stad är du uppväxt i: Mora

VAD?
Gör du nu: Väntar på att jag ska orka ta tag i pluggandet för idag
Vill du arbeta med: Kriminalvård
Är roligast just nu: Mustasch på fredag
Har du på dig nu: Mjukisar
Har du för smink idag: Inget
Har du för storlek i skor:
35-36
Väger du: Tillräckligt
Läser du för bok: Dan Brown - I cirkelns mitt

Nej. Ska försöka göra ett ryck med pluggandet nu, skriva lite medan jag har en dator. Sen ska jag kika på true blood och städa. Det brukar vara så att allt är roligare än skolböckerna när man verkligen behöver ägna dom lite tid, men idag är jag inte ens sugen på att städa, diska eller tvätta för att slippa undan skoltjofräset lite extra. Jag är mest trött och vill lägga mig och sova och vakna när allt känns lite bättre.

Grattis till syster som fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0