Update.

Har fortfarande datorn på lagning, känner mig totalt avskärmad från omvärlden. Haha. Har börjat köpa tv-tidningar och kolla på nyheterna på kvällarna, så tråkigt har jag. Men men, kan väl vara nyttigt det med. Faktiskt lite skönt att vara utan dator också för den är ju rätt stressande. Vet ej när jag får tillbaka den så just nu ikväll lånar jag Johans dator innan det är dags för en kvällspromenad. Hursom.

Var i Sthlm i helgen och det var sjukt gött. Få komma iväg och göra absolut ingenting mer än det man känner för och ta det lugnt. Nu är man i Ktown igen och ska bannemig ta itu med "examinationsarbetet" i veckan *töntigt ord*... Det är ju ingen tenta den här kursen utan det är massa annat meningslöst loll. Klipp och klistra-kurs. Gillar det fan inte.

Köpte precis biljett till Mustasch den 16e på nöjes. Detta blir sjuuukt bra. Längtar tokmkt. Får dock se hur det går med stygnen på magen eftersom jag ska ta bort min grej på magen på förmiddagen den 16e. Schysst att vara på nöjes och pajja stygnen eller lyckas med något annat. Borde väl egentligen inte gå ut alls på kvällen efter det där men som vanligt när jag gör läskigheter vill jag belöna mig själv efteråt och nu råkar det vara så att det är alldeles precis den dan Mustasch splar. Inte mkt att göra åt ;)

Vet inte om jag har jättemkt mer att skriva...?

Kan passa på att önska ett supergrattis åt mamma som fyller år på onsdag. Grattis, älskar dig.

Nej, nu blir det promenad. Senare Färjan och Svenska hollywoodfruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0