Who knows...

Ja, vem vet hur allt ska bli. Ingen. Tur är väl det, tänk hur man skulle må om man visste hur och när allt man gör och händer slutar. Nejfan, inget för mig. Men ändå hatar man att man inte vet det, så man kan förbereda sig lite...?

Helgen har varit lugn. Bunkern med Alex och Johan i fredags, mkt trevligt. Fick använda mig av mina små kunskaper i engelska under kvällen då jag snackade en hel del med en snubbe från Tyskland, utbytesstudent. Skittrevlig kväll. Lugnt igår och idag, har mest pluggat, legat på soffan och kollat på tv. Ska faktiskt ta mig en promenad nu. Behöver lite luft känner jag. Kanske bara går till Konsum men det är alltid nåt.

Man blir fan bitter ibland, måste jag tillägga. Riktigt besviken.

Mamma kom förbi en sväng igår lite oväntat på väg hem från Danmark, hon hade en prydnadspryl och en Volbeatskiva med sig åt mig. Tack älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0