090902

Kom precis hem från en kort dag i skolan, gick bara 8,15-11,00. Sista skoldagen för den här veckan också -GÖTTANS. Har dessutom fått igång min internetbank igen med dosa och inloggningskort och grejor. Det går rätt så fint för mig just nu *det där skulle jag väl aldrig ha sagt*

Ska ta hand om lite disk och tvätt nu, har 4 avsnitt One Tree Hill att kolla på också. Funderar på om man ska dra in till stan i eftermiddag och kolla nollornas flottrace, kanske det? Har regnat idag och är det pissigt väder då så skiter jag nog i det. Men det hade bannemig varit gött med ett par välförtjänta en dag som denna. Majoriteten lär dra på Nöjes ikväll, tydligen gratis för studenter? Men jag vettefan...?


449:- hos nelly.com
Den hade inte Kassler-Karro tackat nej till i första taget.

Kings Of Leon - Sex On Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0