A beautiful world.

Sällan man är så trött som jag var när jag gick upp i morse. Kollade på ett avsnitt av True Blood och tänkte lägga mig direkt efter *ett jävla tjat om True Blood just nu men jag älskar det, det får ni stå ut med* men självklart hade jag en maskin med tvätt att ta reda på som jag hade glömt bort, och så ville jag diska innan jag la mig. Palla vakna på morgonen och ha en massa disk att ta reda på. Hade aldrig hunnit gjort det innan skolan, plus att när jag går till skolan vill jag inte ha massa skit att komma hem till. Så det blev att ta hand om tvätt och diska kl 23. Heja. När jag var klar med allt och hade gjort mig klar för kvällen hade det gått ett tag, klockan var prick 00.01 när jag släckte för att sova. Så gick jag upp kl 7 i morse. Egentligen brukar det inte göra mig något att inte sova mer än 7 timmar men i morse var jag massivt trött. Efter en hel del kallvatten i ansiktet och x antal slag i ansiktet var jag så vaken att jag kunde sminka mig och dra iväg till en helt värdelös föreläsning. Inte ofta dom är lika tråkiga som den här men idag var det bannemig rekord. Drog hem och käkade lunch vid 12 och snabbade mig tillbaka till skolan för grupparbete. Kom hem för kanske 25 min sen. Skönt att dagen är slut, i alla fall dagen i skolan. Ska kika lite True Blood nu, läsa lite och så kommer Johan vid 6. Ska ta en promenad i det skithärliga vädret. Kan behövas lite frisk luft ibland.



Kanske inte en skitcharmig utsikt från mitt fönster men man får då helt klart för sig att vädret är mer än okej ;)

Det är mer som är mer än okej just nu. Saker och ting går faktiskt rätt bra! Ligger bra till med skolan, är i fas och så. Det händer good stuff. Tacos hos Maria imorgon och klassfest -> utgång på fredag. Får mina leggings vilken dag som helst också. Bra skit!

Green Day - Good Riddance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0