Ann ♥

Kollade precis runt lite bland mina gamla blogginlägg och kommentarer från alla möjliga. Hittade ett inlägg jag skrev när jag alldeles precis flyttat hit till Ktown, knappt landat än. Jag skrev lite om att jag inte kände mig riktigt hemma här än, att jag saknade Mora och att jag skulle åka hem för att dra ut tänder och träffa nära och kära några dagar därpå. Här är Anns kommentar(er), tror inte att jag behöver säga något utan låter det hela tala för sig själv.

Saknar henne en del just nu, hur kan man inte sakna någon man verkligen växt upp med och som dessutom är som hon är ♥

Måste säga att nu när jag bott här över ett år så känns det rätt bra. Jag kan fortfarande inte kalla Ktown för hem, men jag kan inte heller säga att Mora är hem på samma sätt nu som det var då. Det är väl ganska naturligt men samtidigt tråkigt. När jag var ute och gick igår *på nya stället* blev det världens raksträcka och jag kom att tänka på när jag och Ann var små och vi skulle hem till henne och gick på Önarakan, man tyckte att det var världens längsta raksträcka men det gjorde inte så mycket när man hade en av världens bästa kompisar med sig att kivas med. Hursom så trivs jag i min situation just nu, längtar inte hem så speciellt mycket för tillfället. Jag har koll på skolan just nu och för en sekund sen kom jag på en idé till designen jag ska redovisa den här kursen med. På torsdag blire tacos med fina människor jag haft nöjet att få lära känna här och på fredag är det klassfest. Ska bli grymt kul! Sist men inte minst får vi inte glömma att jag far till Sthlm den 2a okt. Det känns som att det är 200 år kvar tills dess men jag har så mycket att göra på dagarna så dom här dagarna kommer väl gå rätt fort.

Jag är glad, rätt mycket grejer jag är nöjd med nu. Allt ska nog inte nämnas här men jag kan berätta att jag inte klagar. Happy.

Ska kika lite True Blood nu och försöka bli trött, sov till 11 idag och när jag sover så länge tar det hur lång tid som helst på kvällen innan jag känner att det är dags att knyta sig. Men faktiskt så var jag sjukt värd en riktigt massiv sovmorgon som jag har stressat runt, varit duktig och uträttat saker senaste veckan. Har till och med gått upp runt 9 när jag varit ledig så att jag sov till 11 idag är väl inte hela världen.

Godnatt - så småningom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0