Äntligen äntligen äntligen!

Behöver nya höstskor, har suktat efter ett par vita converse alldeles för länge, dom är för dyra för en student och finns knappt att få tag på i min storlek. Världens minsta kissfötter. Kikade lite på blocket idag - tada. Där fanns dom, i min storlek, min färg och mitt pris. Så jäkla bra! Snackade precis med tjejen som säljer dom och dom är mina om jag bestämmer mig rätt snabbt, har funderat lite nu ikväll och har kommit fram till att det är lika bra att ta dom. Ska se om J, Eva eller Odd kan hämta dom - finns i Sthlm. Eller om hon får skicka. Det kan jag fundera ut tills jag ringer henne imorgon.

Slutade skolan vid 17, drog hem och gjorde mat, städade lägenheten, tvättade och har precis slagit igen Stigma, rätt okej bok faktiskt för att vara kurslitteratur. Hann läsa 25 sidor ikväll, nu orkar jag inte mer. Tar tag i den imorgon igen. Ska se om Maria har med sig Den moderna barndomen imorgon också så jag kan låna den av henne en snabbis.

Fan, det flyter på. Enda negativa idag är väl att magkatarren eller vad det är spökar. Men men... Inget ovanligt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0