Duktig tjej.

Somnade vid 2 inatt, blev alldeles för sent, men det gjorde inte så mycket eftersom jag ändå inte sov bort hela dagen idag. Gick upp redan vid 9 *händer typ aldrig när jag varit vaken så länge* och åt frukost, tänkte städa och gjorde faktiskt ett ryck med min katastrofala garderob. Fixade kläderna låg fint vikta och sorterade när jag flyttade in, men efter ett år och x antal stressiga skoldagar såg det ut som att skiten hade exploderat. Orkar aldrig leta ordentligt när jag ska ha något utan river ut allt som är på just den hyllan ner på golvet i en stor hög och sprider ut allt tills jag hittar det jag ska ha. Sen knölas allt ihop till en jäkla soppa av kläder och slängs in på sin hylla igen. Kan ju tänka er hur det såg ut. Typ som i mitt badrumsskåp, man öppnade bara när man verkligen fick lov att ha något - allt trillade ut. Men nu är både garderoben och badrumsskåpet jättefint och organiserat *fixade med badrumsskåpet för nån vecka sen*... Bytte lakan idag också, inte för att det var så speciellt längesen sist men hur gött är det inte med rena lakan?! Fredag och allt ju. Man måste ju unna sig. Har städat hela lägenheten i alla fall, tvättat ett par maskiner, diskat och donat. Pluggat nån timme och väntar nu på att mamma ska komma och hälsa på en sväng! :)




När mamma har varit här ska jag ta en långpromenad, laga mat och mysa framför nån film i soffan resten av kvällen. Popcorn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0