Godnatt.

Var som sagt på bio. Den var över förväntan, faktiskt. Positivt överraskad! :) Johan och Jonas köpte med en pizza efteråt och käkade hos mig, jag hade redan mat hemma. Fikade på Waynes coffee innan bion och det sög ju, jag älskar morotskaka och hade sett fram emot min morotskaka hela dagen *haha* men den var såklart slut och Jonas fick vänta på sin pirog i en halvtimme innan han fick den. Överpriser och kass service, och ingen morotskaka. Kiss på dom!


me today
and I´m yellow (?)


Den här måste jag se!


Kommentarer
Postat av: Spunk

Ååh saknar dig också!!! Ska försöka få lite peningar över efter zürich så ska jag komma och hälsa på! ;)



Någon Mora-trip inplanerad? Puss!

2009-09-20 @ 20:47:10
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Karro

Jaaa det tycker jag verkligen. Ingen Mora-trip än, blir nog i slutet av oktober tror jag. Ska till sthlm 2-4 okt. Sen fyller syrran år så jag ska hem på lite grejs hos henne i Mora den 24e. Åker inte hem förrän då tror jag.



PUSS.

2009-09-21 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0