Ibland tröttnar man lite...

...typ på att vakna själv varenda jäkla morgon, sova själv, lagat mat åt sig själv och oftast äta den själv. På sommaren går det bra, egentligen. Då gör man en massa saker och donar omkring men på hösten och vintern är det rätt pissigt att vara ensam. Det är mörkt, kallt och jävligt ensamt ibland. Visst har man vänner och så och man träffar ju någon och styr upp något nästan varje dag om man inte redan är i skolan men det är ju inte samma sak. Alla behöver ha någon, så är det bannemig, sen vad man har för relation och hur seriöst det är varierar väl men enligt mig finns det inte en människa på jorden som mår bra av att inte få närhet. Har fan varit singel hur länge som helst nu och det är bannemig rätt värdelöst. Typ när man ska gå och lägga sig och kryper ner själv i sängen. Yey.

Hursom, idag är jag hemma från skolan. Dunderont i halsen i morse och jag tänkte att det är förmodligen bra för mig att vara hemma en dag och läsa lite. Ligger inte efter, direkt, men jag kan inte säga att jag har råd, tidsmässigt, att läsa mindre eller lika mycket som jag gör just nu. Hade varit gött att lägga i en växel och traggla sig genom nån bok nu, skadar faktiskt inte att ligga lite före. Ska läsa Samhället i narkotikan idag, se till att städa lite och tvätta en maskin tvätt. Hinka i mig te och c-vitaminbrusgrejer. Det ordet kom jag på själv.

Puss.


Kommentarer
Postat av: David

Visst är det ganska värdelöst? Varför kan inte vardagen få vara speciell?

2009-09-22 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0