Känn inte efter så noga...

...man kan komma på att man nästan håller på att bli lite sjuk, få för sig att ta febern och upptäcka att man typ hade rätt. Fröken Åhs har feber, typ... Jag som var pepp att ut och springa idag igen för en gångs skull, sprang igår och det gick skitbra just för att jag för en gångs skull ville springa och tänkte att det skulle gå lika bra idag. Men det är ju ingen idé. Skitbra om jag ska bli sjuk nu när jag ska till bror i helgen. fan fan fan! Drog ner på apoteket och köpte lite dundergrejer för att mota äckelviruset *för det lär ju vara förkylningsvirus, alla är ju sjuka nu* och möter Johan där, han var också sjuk - dessutom blev han utsedd till årets nolla så congratulations till honom. Haha.

Har för övrigt fått en del gjort idag. Föreläsning 8,15-12, fixat biljetter hem, satt över pengar till Johan för vinet och ölen i lördags, diskat, handlat och varit på apoteket, som sagt. Om ett tag kommer Filip så ska vi laga lasange och kolla på Färjan, favorit i repris varje måndag. Jag vill verkligen springa, och den där lasangen är ett skäl till att göra det, men jag lär väl inte...

Nej, nu ska jag duscha och bädda ner mig i soffan med Kan Jang och massa c-vitamingrejer. Yey me...?

Dead by April - Angels Of Clarity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0