Lördag.

Har precis kommit hem efter en 1,2 mil lång "morgonpromenad" med Johan. Sååå skönt att gå riktigt långt i solen, spec innan frukost. Gick en ny vända idag som vi aldrig gått förr, rätt schysst det med så man inte går samma jämt. Blir sukt tråkigt i längden. Ska ta en dusch, göra lite frukost *om det kan kallas frukost klockan 1* och börja göra i ordning mig lite smått. Ska på bio med Johan och Jonas *hans bror* kl 17,45 men innan filmen blire en fika på stan. Tråkigt att det inte fanns några platser på nån senare men men. That´s life. Jonas kommer från Örebro och hälsar på bara idag så vi lär gå på bion idag om vi ska se den. Ska bli grymt kul att se Flickan som lekte med elden i alla fall! Hoppas den lever upp till mina förväntningar nu! :)

Ikväll ska jag läsa lite hade jag tänkt, om jag inte hinner göra det innan vi ska dra oss in mot stan. Skulle jag lyckas göra det så blire film ikväll också, dock själv hemma i soffan :/ Började kolla på Gran Torino igår efter att Jon tipsat mig. Orkade dock inte se klart hela så jag har halva kvar..

Sjukt fint väder idag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0