Nu får hon ta och rycka upp sig.

Det får jag faktiskt ta och göra. Måste kurera min halvförkylning som vägrar bryta ut. Hatar att gå runt och vara "på gång att bli sjuk", kan det inte bara bryta ut istället? Nej, här ska man gå omkring som i sin egen värld, vara sur och otrevlig med småont i halsen, kallsvettningar och nån slags töntfeber. Jag är inte frisk men inte sjuk heller.

Kom även på en sak idag, som folk har sagt åt mig så länge jag kan minnas - min värdelösa hållning. Ser ut som en jäkla apa när jag går omkring, eller en pojke i tonåren som går runt med knogarna i asfalten. Inte okej. Jag som är så kort från början lär väl fatta att jag måste sträcka på mig?! Nolla.



Jäkla apvarelse är vad jag är.

Nu ska jag plocka av lite här innan Alexandra kommer över och pluggar en sväng. Hon går 1a terminen så jag ska hjälpa henne en sväng. Kan bli intressant att se hur mycket, eller snarare lite, jag minns. Om tre dagar är det exakt ett år sen vi hade vår första tenta. Tidsmässigt känns det som i förrgår men kunskapsmässigt känns det som ett jäkla bra tag sen, med tanke på vad man minns. Haha. Stabil student.

Ser fram emot en massa nu. Typ att få mina nya skor, gå på bio *flickan som lekte med elden - om jag har råd*, tacos med basgruppen hos maria på nästa torsdag *bra att vi gör något tillsammans bara vi i gruppen utan andra utöver alla skolarbeten*, klassfest nästa fredag - nöjes (?) och sist men inte minst att åka till Sthlm. har velat lite om hur jag ska göra men snackade med Agneta idag när vi var och handlade åt henne och jag drog till Bergan. Hon tyckte att jag ska passa på att göra saker nu innan äckelvintern sätter igång. Och det är ju så att det är på hösten man känner sig lite extra ensam i mörket och kylan - är det inte så? Carpe diem ffs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0