Obra.

Jag är rätt obra på att blogga just nu. Har så mycket annat för mig, bättre saker, i alla fall ibland. Just nu har jag inget bättre för mig, sitter på toa med min uvi-liknande sjukdom, haha. Ingen vet vad det är. Väntar på en remiss från urologen, en cystoskopi ska göras vilket inte känns sådär himla upphetsande men samtidigt jäkligt nödvändigt. Ge mig lite lugn och ro nu så jag kan koncentrera mig på annat. 2 nätter av 4 har jag suttit uppe på toa 3 timmar i streck, och ett par timmar i söndags kväll. Orken börjar ta slut. Har världens bästa Niclas som står ut med mitt tjat och gnäll om smärtor och ditt och datt i alla fall

Imorgon åker vi till stöten. Jag, Niclas, Anton och Nico. Kommer nog bli kul men ser inte fram emot det på samma sätt som jag faktiskt borde. Rädd att det ska bli galet där, sitta på toa uppe i stöten när dom andra sitter ute i solen på after ski. Hejja Karro.

Ska se till att plugga lite nu så jag har det gjort när N kommer hem från jobbet vid 16,30. Då
lär vi börja packa och stöka runt inför imorgon. Var uppe och tvättade 3 maskiner 8 i morse så allt är rent i alla fall. Sitter jag här än när han kommer tror jag minsann att packningen får bli hans grej den här gången. Han får i alla fall ansvara över att riva ur en massa saker ur bilen så vi får plats med allt vi ska ha med oss.

Tjänar i alla fall lite på allt toa-sittande och det är att jag kan plugga medans. Perfekt att skingra tankarna med ngt annat och göra något nyttigt, slipper man tänka på det när man är uppe på benen. Frågan är bara om det är värt det..? NEHEEJ.

Vill önska ett STORT grattis till Malin och Matilda som fyller år idag :) Hoppas ni får en underbar dag ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så himla mycket Karro :)

2010-04-16 @ 09:07:08
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0