Spindelharpan vs. Hitler?

Är i Karlstad igen efter myspåsk i Mora med underbar familj och N. Hann fixa håret med Runää och härja på Fasanvägen med fru Ersson också. Riktigt lyckat. Imorgon är det muntlig redovisning som gäller, ska snacka om lite retorik osv, och hemtentaskrivande. Hoppas jag blir klar med den innan helgen så jag kan dra hemåt sen. Ska ju till stöööten med N och Robin (?)

Har precis städat av lite här, grejat med tvätt och annat värdelöst. Ska ta tag i det jag ska greja med imorgon i skolan snart, men spindelharpan är roligare än Hitler. Johan kommer snart också. Då ska jag diska sen duscha och sova.

Hoppas på lite finare väder imorgon.

'

snodde en bild från Annikas blogg. Den är från i lördags, 2 kullor i fin form :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0