100226

Bokade precis stöten, kommer nog bli grymt! Jag, älsk, Jessica och Michelle :D Hoppas på finväder då bara fast det är ju i april så det lär väl inte vara några problem? :)

Vaknade 8,45 av mig själv i morse och var helt utvilad. Hur gött som helst. Har diskat, satt igång en maskin med tvätt och ätit frukost. Ska duscha, göra i ordning mig och dra till skolan för att skriva lite. Ikväll blire kaaanske BMB med min elit? Gött avslut på en bra vecka :)

Toksnöar ute men det gör ingenting. Är på sjukt bra humör idag. Faktiskt.

Opponeringen igår gick bara fint.

solid gold - get over it

TJÜSS

Kommentarer
Postat av: Spunk

men jag då?! =(

2010-02-26 @ 22:31:55
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0