Dags.

Börjar bli dags att åka nu, sitter och äter lunch och har packat klart allt, ska bara få in allt i bilen. Blir både skönt och oskönt att komma hem till sig själv igen. Skönt att vara tillbaka i lägenheten och att träffa folk, oskönt att Karlstad inte ligger i Mora, eller att Mora inte ligger i Karlstad.

Det blir nog bra, börjar dessutom bli ljusare ute nu. Knappt en månad kvar till vasaloppet sen blir det bara bättre och bättre, brukar gå rätt så fort.

Mötet igår gick skitbra, skrev rent allting när jag kom hem på kvällen och fick tusen idéer och det känns verkligen som att det här kommer bli bra. Minst sagt.

Hardcore Superstar på Nöjes den 26e, vet inte ens om jag är i Mora eller i Karlstad då. Hemtentan kommer förmodligen och förhoppningsvis vara i princip klar den 24e eller 25e så jag har ingen skola att tänka på just då. Får se hur jag gör, har ju planerat en utgång på parken här i Mora med Annika och Maria typ då också. Men Hardcore vill man se, i alla fall jag.

Nej, en kopp kaffe sen pyser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0