Dygnsrytm.

Äntligen har jag fått ordning på min dygnsrytm, eller? Jag vaknade 8,45 igår och var pigg. Idag vaknade jag 7,45! Hur pigg som helst, och kissnödig. Men jag skulle inte ha kissat för jag sitter här än, på toa. Uvi? Inte uvi?

Jag har i alla fall somnat varje dag efter skolan sen jag kom ner hit. Det är nog därför mitt dygn ser ut som det ska just nu. Sover till typ 7-8 på morgonen, skola, mat vid 14-15 och sen sover jag några timmar. Igårkväll vaknade jag 19, kikade lite tv och pratade med älsk. La mig och somnade vid 12. Underbart! Sover man på eftermiddagen gör det inte så mycket om man är uppe sent på kvällen och vaknar tidigt på morgonen. Simpel grej egentligen, men ändå. Krävdes uppenbarligen över 19 år för att jag skulle komma på det?

Ska väl försöka ta mig till skolan lite senare, planen var väl att dra dit nu på dagen men nu sitter jag där jag sitter.

Bara 2 hela dagar kvar förrutom den här, seen får jag åka hem till ♥.

Myskväll med Alexandra och Johan ikväll? kaaanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0