Soffläge.

Fått en del gjort idag. Suttit på toa med uvi (?) i flera timmar, städat, haft Alexandra och Johan på käk här *som fom själva köpte och hade med men jag lagade*, har precis plockat undan sen vi åt så det inte ser ut som ett jäkla slagfält i köket när jag vaknar imorgon. Intar nu soffläge. Alexandra och Johan drog för kanske 20 min sen, dom skulle på nöjes och svänga sina lurviga. Jag är lat och okul och stannar hemma. Ligger och dricker ett glas vin i soffan och väntar på att N ska sluta jobba. Blir nog en tidig kväll även ikväll, vill ju inte förstöra min dygnsrytm som jag på något jäkla sätt lyckats skaffa mig..

Skolan imorgon, japp, på en söndag!

Ska bannemig kika på Bröllopsfotografen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0