Igen.

Idag kom det tillbaks, jag som trodde att jag blivit kvitt det, eller i alla fall att det hade blivit bättre. Men neeeeej. Var tydligen inte dags för fröken Åhs att må bra än. Detta ska fanimig redas ut nu, som fan. Ska ringa sjukan när jag kommer tillbaka till Karlstad och få en riktig tid för en riktig utredning. Sluta låta dom skicka mig fram och tillbaka mellan olika ställen, vägra falla mellan stolarna. Försvinna.

Hade hundra planer idag, ingen av dom blev av, har varit sängliggandes. Husarrest, musarrest? Haha. Annika, min fru, var i alla fall världssöt och kom förbi en vända. Drack lite kaffe, snackade och lockade hår. Mådde lite bättre innan det så dom sakerna kunde jag i alla fall klara av.

Blev lättad när jag såg att mina CSNpengar hade kommit in så at min hyra kunde betalas idag. Det gillades, skönt som fan att slippa ha ångest över det också. Kan i alla fall bocka av en ångestfakor på listan.

Ska duscha av mig innan älskling kommer och hämtar mig, ska åka ut till nusnäs och hämta grejer åt honom så vi kan sova här inatt. Skönt att sova hemma när man inte är helt 100. Han är i Gesunda och åker med Anton, tydligen hade hans bindning gått sönder rätt omgående när dom börjat åka. Tur att hans nya bindningar skickades idag. Löste sig för honom med :)

Ljuset i tunneln?

Imorgon blir det pluggdag och hockey på kvällen. Ska dit med Niclas, hans pappa och hans pappas kompis. Blir nog trevligt. Inte för att jag har stenkoll på hockey. Men ändå? :)

puts


Kommentarer
Postat av: Tommy

Oj det var länge sen man hanskades med CSN pengar!! hehe! Förstår inte hur man kan klara sig med den summan nu när man väl börjat jobba. Klarar du dig?

2010-02-01 @ 15:52:59
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0