It all begins where it ends.

Har fått massor gjort idag. Packat upp allt, städat bort julen ur lägenheten, tvättat två maskiner, skrivit en hel del på hemtentan, börjat finula över kompletteringen, ätit och varit i skolan och lånat en bok till nästa kurs. Vissa dagar blir jag förvånad över mig själv. Jag kan göra saker..?

Letar bräda, ska åka med Niclas nu när jag kommer hem om någon vecka. Har ingen egen och egentligen inte råd att köpa eller hyra så jag får försöka låna. Någon som har en att låna ut, typ 130 lång? Skor i typ 37-38? :)

Ser ljuset i tunneln med pluggandet nu, kommer sitta så mycket jag kan nu sista dagarna innan det ska in. Mer än så kan man inte göra, sen får de bära eller brista. Right?

Ska ta en dusch nu så kommer Johan snart för mer plugg. Sista förberedelserna imorgon inför redovisningen på fredag. Muntlig, skjut mig? Hatar sånt. Magont.

Hello, you fool, I love you... lalala

Kommentarer
Postat av: chefen

Duktig flicka så ska det låta - med städning mm. Det är bara nyttigt att ha muntlig redovisning. Ju fler gånger desto lättare går det i synnerhet om man är ordentligt påläst - det är ju förutsättningen

Köp brädan som du hittade och fortsätt att leta skor - det finns säkert begagnade att få tag i till bra pris eftersom du har såpass små fötter. Se dock till att inte köpa för små - då blir de obekvämt och framför allt KALLT. Jag håller en tumme eller två inför den muntliga redovisningen. P&K M

2010-01-21 @ 08:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0